2012. március 11., vasárnap

Új sztori

Sziasztok!

  Nem tudom mikorra számítottatok a visszatérésemre, de hát mostanra lett esedékes. Sokat gondolkodtam, hogy melyik történetemet kezdjem el publikálni, de jött egy isteni szikra és mindet maga mögé utasította. De ez már megint olyat, mint a Megsebzett. El nem tudom mondani, hogy hogyan jutott eszembe. Biztos szerepe volt benne Stephen King, A Sárkány szeme című könyvének. Kicsit olyan volt nekem, mint egy felnőtteknek szóló mese (lehet ez is lett volna vele a célja, nem tudom), és kedvet kaptam egy ilyen történet írásához. Ott Flaggon, a varázslón kívül nem voltak mást természetfeletti lények, az én történetemben lesznek. Jöhet a kérdés, hogy miért, mikor én azt mondtam nem tudok és nem szeretek annyira fantasyt írni. Ez így is van, de ez nem egy mostani időben játszódó történet lesz, ahol a csaj beleszeret a vámpírba. És ha most valaki megijedt volna attól, hogy nem mostani időben játszódó, akkor azt is elmondom, hogy a helyszíne sem valós, de nem kell ettől tartani. Nem fogom régies stílusban írni, és habár nem lesz benne telefon meg számítógép, attól más modern dolgokat még lehet, hogy ismerni fognak a szereplőim.
  Nagyon megszerettem ezt a történetet, és hiába fantasy, hiába játszódik egy olyan világban, bőven lesz hangsúly a szereplők érzelmein. De biztos unjátok a rizsát, szóval inkább bővebben a történetről. Az Alvilágban játszódik, de semmi pokol meg ilyenek. Egy másik világ persze ahova titkos portálon lehet átjutni és itt élnek a természetfeletti lények, de itt a vámpírok nem nyuszikat hamiznak. Van a Sötétség Királya, ő az ura az egész Alvilágnak, de van minden fajnak egy királya is. Olyan ispán, nádorispán féle dolog (elnézést, de a töri tanárom szerintem nagyon örülne, ha látná milyen hasonlatok jutnak itt nekem eszembe pötyögés közben, szóval muszáj így hagynom ezt a mondatot).
   Az Alvilágba rabolják el a fenti lányokat és a legszebbekből táncos lesz. Csak a királynak van joga arra, hogy táncosokat képezzen ki és lányokat raboljon fentről, de a kész táncosokat már elajándékozhatja a hozzá hűeknek. Rhiát is elrabolják és egészen kivételes tehetség, a Sötétség Királya és Hercege is felfigyel rá. Egy táncos lányt később megölnek és nem tudják ki és miért, közben pedig a vámpíroknál öt év múlva esedékes a királyváltás, ezért haza jön a legkisebb herceg, Conan. Ott sem megy minden simán. Rhia jobban teszi, ha a saját érdekében kinyomozza, hogy ki öl, s közben olyanokkal kell szövetségre lépnie, akiktől a hideg rázza.
  Tényleg nem gondoltam volna, hogy egy ilyen történettel jövök megint vissza, de nem próbálom itt elmagyarázni, hogy én miért gondolom másnak és miért szerettem meg annyira ezt a történetet és gárdát, mint a Megsebzettét, majd ha olvassátok a történetet lehet könnyebb lesz megérteni. Mindenesetre, ha jó jelnek számít, hogy semmit sem kellett agyalnom a címen és a főszereplőm nevén, akkor én a legjobbakat várom saját magamtól.
  Óh, jesszus, mennyi mindent összehordtam itt! A lényeg az, hogy a történet Az Alvilág táncosa címet viselni és ide kattintva érhetitek el.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó lett. Nem szeretnéd folytatni? :(