2010. november 5., péntek

Prológus

Sziasztok! 

linsther egy új bloggal jelentkezik, ami remélem elnyeri a tetszéseteket. Semmi mitikus dolog, csak egy lány és a rossz sorsa. Jöjjön a prológus, ami részlet egy megírt részből. 


Ó istenem, annyira mardos a fájdalom, szinte felégeti belülről a testemet. Belülről nyaldosnak a forró lángok, és nem bírok elugrani előle. Nem futhatok, nem menekülhetek ki a saját bőrömből. Óh , bárcsak képes lennék rá, bárcsak megtehetném! El akarom felejteni, nem akarok rá emlékezni, egy új életet akarok kezdeni, egy új helyen. De az új élethez nem muszáj ez a test, mert az a lélek, amely ebben a testben lakik, már annyi fájdalmat és kínt élt át, hogy már a test sem bírja a terhet. Az új hely sem muszáj, a föld legyen, mert tele van gonoszsággal, álnoksággal és acsarkodással. Elérte ez a világ, hogy egyes dolgokba vetett szikla szilárd hitem elveszítsem, megfosztott engem az angyalaimtól. Hittem bennük, annyira hittem, hogy legalább ők ott vannak nekem, mindig beszélgettem velük, de most úgy érzem, már ők is elhagytak.
 Annyiszor foglalkoztatott már az a gondolat, milyen lehet egy pengével megsérteni a bőrömet, és hagyni, hogy had folyjon a vérem. Annyiszor gondoltam már bele, hogy milyen lehet a halál. Hogy tudnék magammal a leggyorsabban végezni, ha a helyzet úgy kívánja...

Ha tetszik/nem tetszik hagyjatok valami életjelet magatok után :)

3 megjegyzés:

Baree írta...

Szia!! ^^

Hát, haza értem, és mivel megígértem, hogy írok. Itt vagyok. :) Lehet zagyva lesz,...sötöbö. xD
Akkor bocsi. :$

Nos, ez érdekes. :) Mondjuk, kicsit depis, komor hangvételű. De kíváncsi vagyok, hogy mi lesz. Olvastam a történet, alap cselekményét, és kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle.
Én személy szerint nagyon várom a folytatást.
Puszillak... :) *-*

linsther írta...

Szia Baree ^^

Nos, tulajdonképpen a történet nagy része depis és komor lesz, legalábbis az eddig megírt, hát öm kb 3-4fejezetni anyag az, és még blabla továbbá is, na szóval a lényeg, hogy elég hosszú ideig ilyen lesz. Jól megmagyaráztam (Y) xD
Ebben a töriben megmutatom a "beteg" oldalam. Hát remélem tetszeni fog :/ :)

Baree írta...

Szia ismét! :P

Nem baj az, ha depis lesz. :) Én az olyan töriket is szeretem. :$

{Ez a dizi jobban tetszik. :$ :D }

Várom az első fejezetet. :)
Puszillak,... *-*