2010. november 9., kedd

1.fejezet: Kezdetek

Sziasztok! ^^

Későbbre terveztem az elsőt, de nem bírok magammal...xD Remélem nem ábrándultok ki belőle, mert kicsit tartok még attól, hogy ez nem nagyon fog izgatni titeket. Meg köszönöm még Baree-nak, hogy javított, megy neki az ölelés, és jöhet is a fejezet :)

"Ma mosoly, holnap könnyek. Ma még nehéz, holnap már könnyebb. Nézz az égre, a legszebb fényre, láss egy álmot, s harcolj érte."

-          Hope, kérlek! – szólított fel a tanárnő. – Magyarázd el a többieknek, hogyan is volt ez! – Összeszorítottam az ajkaimat egy pillanatra, úgy néztem rá. Nem igazán tudnám megmondani, hogy miről van szó, nem hogy el is magyarázzam valakinek. Tegnap semmi erőm, energiám, de legfőképpen időm sem volt tanulni. A tanárnő várakozva méregetett, de muszáj volt kiábrándítanom, még az órára sem bírtam figyelni, annyira álmos voltam. Halk, gyönge hangom, lassan úszott felé a levegőben;
-          Nem tudom, Tanárnő.
-          Hope, pedig benned bíztam! – hangja lenézően csengett, mintha most vesztettem volna el minden belém vetett reményét, és a természetes diák-tanár tisztelete egy részét. Dorgáló és lenéző volt. Egy hosszú pillanatig néztem a szemébe, ő pedig zavartan fordította el fejét. Soha senki sem bírta állni a tekintetemet, pedig sosem azért néztem valakit, hogy bántsam, megsértsem, vagy behódoltassam magamnak. Csupán csak vágytam egy kis szemkontaktusra, a bizalom jelére, hogy valaki egyszer a szemeimbe bírjon nézni, és ne érezze magát kényelmetlenül.

Kicsengettek, ez volt az utolsó órám, indulhattam haza. Nem akartam menni, szerintem az egyetlen diák vagyok, aki szívesebben van az iskolában, mint otthon. Besétáltam a suli könyvtárába, leültem a szokásos helyemre, és elkészítettem abban a tökéletes és töretlen csendben a házimat. Levettem a polcról egy krimit, és olvasni kezdtem. Már egy hete elkezdtem, de csak most volt időm folytatni. Megfogtak a beteges könyvek, annyira közelinek éreztem az életemhez, de egy része mégis fantázia volt. A könyvet már biztos olvastam egy órája, ott ülve, és belemerültem az eseményekbe. Embervadászat, erről szólt a könyv.
-          Hope, drágám, miért nem viszed haza a könyveket? – hallottam meg a hátam mögül Clare, a könyvtáros hölgy kedves hangját. Mosolyogva felnéztem rá. – Elgémberednek így teljesen a végtagjaid! – ahogy beszélt, mintha egy anya óvó szavai lettek volna, de nem. Clare csak egy könyvtáros nő volt, akit azóta ismerek, amióta iskolába járok.
-          Higgye el, Clare, itt nagyobb biztonságban van, minden könyv – mosolyodtam el kissé bohókásan, de az arcán látszott, hogy kiül rá a sajnálat, mint mindenki arcára, aki egy kicsit jobban ismer, ezért nem engedem senkinek sem, hogy megismerjen és közel kerüljön hozzám. Már nem volt kedvem maradni, visszatettem a könyvet, elköszöntem, és lassan indultam hazafelé. Minden lépés egyre nehezebb volt, a lábam ólomnehézségűvé vált, éreztem, mindjárt leszakadnak. A kapu kis kilincsére tettem a kezem, majd beljebb mentem az ajtóig. Azt a kilincset is lenyomtam, majd beléptem a dohányszagos házba, de már megszoktam, volt rá pár évem, igaz magamon utáltam a cigaretta szagát, főleg mikor a hajam teljesen átvette. Azt hiszem legszívesebben ledugtam volna minden szálat Jack és az anyám torkán, de meggyújtva. A lépcső felé vettem az utam, szinte hangtalanul közlekedtem, erre is volt időm, hogy elsajátítsam, de most észrevettek.
- Hope! – kiáltott utánam Jack karcos hangján, mire egy enyhe undor futott végig rajtam. Jack volt a nevelőapám, vagy mostohám, vagy kinek, hogy tetszik, de én nem szólítom soha semminek sem. Ő a tudatomban csak egy fekete lyuk, aki elől nincsen menekvés. Soha sem fogom megbocsájtani anyámnak, amiért ide hozta ezt az undorító alakot.
 Nagy levegőt vettem és megfordultam.
 – Már nem is köszönsz? – méltatlankodott Jack.
- Dehogynem – erőltettem fel egy mosolyt. – Szervusz, Jack! Milyen napod volt? – Ez volt nálunk a módi, mindig meg kell kérdeznem, hogy hogyan telt el a napja, ő pedig vagy méltat válaszra, vagy nem. Ha azt mondja nem jól, végig kell hallgatnom, hogy miért nem, és hogy rajta kívül minden ember mekkora egy barom, senki se érti meg sosem, hogy mit akar, és ki kéne rúgni mindenkit a cégtől, ahol dolgozik. Annyi dolgom van, hogy helyeseljek, és sajnáljam őt. Ha ez volt a szabadulásom ára, megtettem.
- Ne is kérdezd, ó Hope! Jaj, most nincsen kedvem beszélni róla, elmehetsz! – játszotta el nekem a hattyú halálát, és elhessegetett, mint egy kutyát. Felhurcoltam fáradt testem a lépcsőn és ledobtam magam az ágyamra. Nyikkant egyet, de ügyet sem vetettem rá, ha nem csinálná, már hiányozna.

Volt egy kis szabadidőm, amit a házimra, és úgy ahogy a tanulásra fordítottam, hogy aztán neki indulhassak a napi teendőimnek. Még csak négy óra volt, szóval még öt órám minimum van, amíg körül kell ugrálnom mindenkit. Elsőként feltettem a vacsorát főni, majd a Jack szerint, tiszta mocsok fürdő felé vettem az utamat. Nem egészen két napja takarítottam ki, de már kitalálja nekem, hogy piszkos. A vegyszer csípte a szemem, és szinte marta a torkomat, ha nem Jack fog megölni, akkor ez. Ezután körbejártam a házat és rendet tettem mindenhol, mert egy könyv sem állhatott ferdén az asztalon, mindennek katonás rendben kellett lennie. Csak azt nem értem, miért nem az csinálja, aki rendmániás. Miért velem csináltatja? Legszívesebben lehuppantam volna egy sarokba és bömböltem volna, közben elmerültem volna az önsajnálatba, de nálam ez olyan luxus volt, amit nem engedhettem meg, mert ha mégis, soha többé nem tudtam volna felkelni. Az tartotta bennem eddig is a lelket, hogy nem kell örökké itt élnem, ha nagykorú leszek elmehetek erről a helyről, és talán megtalálhatom a boldogságomat.

Jack nem firtatta a vacsora minőségét, csak fapofával betömte. Néha elgondolkozom, hogy milyen lenne mérget csempészni bele, néha már ott tartok, hogy nem érdekel, ha börtönbe vagy elmegyógyintézetbe zárnak, megszabadulhatnék tőle örökre. Már azon is túljutottam, hogy ezekért a gondolatokért elítéljem magam.

Az álmok mindig hamar elborítanak, és többnyire szép álmaim vannak. Ha az életem nem lehet szép, az álmaim legyenek azok!
Ismét egy tengerparton voltam, egy hosszú fehér selyemruhában. A bőröm tökéletes volt és hibátlan, nem csúfították foltok, olyan volt, mint amilyen már évek óta nem. Mint minden este elindulok a víz felé, beérek a langyos tengerbe s őszinte mosolyra húzódik a szám, olyanra, amilyen már régen nem volt. Minden megszépül, kivirágzik, majd megszólal egy jól ismert dallam, és kezdődik a napom.

*
Egy szombati nap volt, mikor a lány anyukája haza állított az új barátjával, hogy bemutassa lányának. A lány nem tudott semmit sem a férfiről, csak a nevét; Jack. Egy komoly, idősebb férfi képzelt el a névhez, aki mégis vicces.
 Amikor a férfi megjött, a lány már megterített és meg is csinálta az ebédet. Nagyjából mindig ő csinálta, pedig alighogy elmúlt tíz éves. Az anyja nem akart ilyenekkel pepecselni, de amíg a kislány mamája élt, próbált minden nap vele lenni, és tudatosan készülni arra, hogy nemsokára magára marad és senki másra sem számíthat.
 A férfi magas volt, és kissé pocakos. Kopasz feje, mindig mogorva arca elsőre taszította a lányt, de próbálta nem rögtön megítélni.
- Szia, Hope! – nyújtott neki a férfi kezet, de a hangja nem volt kedves, csak száraz és kifejezéstelen. Hope félve nyújtotta felé a kezét.
- Csókolom!
- Jack vagyok, a nevem Jack, szólíts csak így. – A férfi mosolyogott.
- Csókolom, Jack! – Korrigált az előbbi mondatot Hope, mire a pasas győzedelmesen elmosolyodott.
- Hány éves vagy Hope, ugye tíz? – Tért vissza ismét a kifejezéstelen szigorú és mogorva arca a férfinek. A lány nem akart a közelébe lenni, volt benne valami, amitől úgy érezte jobb távol tartani magát.
- Igen – válaszolta Hope halkan, de magabiztosan.
- Gyertek, együnk! – kiáltotta az anya vidáman, majd intett Jacknek, hogy merre induljon. A férfi mosolyogva követte, már ügyet sem vetett Hope-ra.
Jacknek ízlett az étel, dicsérte a szakácsot, az anya pedig mosolyogva fogadta a bókokat. Hope-nak fájt, hogy az anyja bezsebeli a munkájáért a bókokat, de nem szólt. Nem volt nagy menü, csak egy kis húst rántott ki, és csinált hozzá krumplit meg kukoricát, de a mamája megtanította neki, hogy hogyan kell ezt nagyon finoman elkészíteni.
-          Mennyit dolgozhattál ezzel Kristy, hogy ennyire finom lett! – nézett sziporkázó vigyorral Jack a lány anyjára. Hope akaratlanul is lenézett aprócska kis fehér kezére, amit megégetett a forró olaj, miközben csinálta a húst. A többiek nem figyeltek rá, ezért gyorsan felhúzta a kezét, és megpuszilta, majd visszaejtette combjára.

Hope leszedte az asztalt, miután végeztek és elmosogatott. Felment a szobájába, tudta, hogy már nincs rá szükség. Az anyja és Jack, így is éppen a nappaliban csókolóztak, ügyet sem vetve rá. Hope szíve belesajdult ebbe a látványba, mert eszébe jutott az apja. Mindig szerette őt, de már nincs velük. A lánynak mindig azt mondja az anyja, hogy megunta őket, és nőzni akart még, ezért lekopott. Hope hinni akarta, hogy nem így van, és hogy az apukájának még mindig ő a Nyuszija, és valahol a világban még mindig szereti őt, és hiányzik neki.
*

Kint ültem hátul a kertben és olvasgattam egy könyvet, szép idő volt, egy szép februári nap. Felhő nélküli ég, kellemes szellő és napsütés. Nem volt annyira meleg, de szokatlan volt ez februárban. Élveztem. Egyedül voltam és ez egy nagy ajándék volt, szeretek egyedül lenni, annyira biztonságban érzem magam, senki sem bánthat. De semmi sem tart örökké, semmi. Meghallottam Jack eszeveszett köhögését, amit a cigaretta okozott, és hallottam, ahogy közeledik.
-          Hope! – ordította el magát és megállt előttem. – Mit hallok? Na mit? – kezdte számon kérően, és azon gondolkodtam, hogy mit csináltam. Tudtommal semmit, de talán ez a baj.
-          Állj már fel legalább, ha hozzád beszélek! – kiáltott egyet, majd lehajolt és vasmarokkal fogta át a jobb karomat és úgy rángatott fel a földről. Olyan érzés volt, mintha egy vérnyomásmérőt tettek volna a kezemre.
-          Anyádnak sok dolga van, te pedig itt lustálkodsz! – szinte köpte a szavakat a képembe. – Szégyen vagy te nekem, te kis ostoba csitri! – ordította el magát, s közben még mindig fogta a kezemet és úgy rángatta a testem. Vékony voltam, már-már túl törékeny, könnyűszerrel tudott hát rángatni kedve szerint. Meg is tette rendszeresen, a karjaimon folyamatosan véraláfutások voltak. De nem tudok mit tenni, csak megpróbálom elviselni, amit kapok.
-          Takarodj be a dolgodra! – kiáltott egy akkorát, hogy simán hallhatta az egész utca, majd a másik kezével felpofozott. Ha nem tart erősen, simán elestem volna, és még csúsztam volna a földön is. Keze nyoma biztos az arcomon marad. Összeszorítottam a fogam és megrántottam a jobb karom, s elindultam mellette, ő pedig utánam köpött.
-          Ments meg Angyalom! – motyogtam magamban az égre nézve.

Az anyádnak sok dolga van, nos, azt úgy kell elképzelni, hogy Jack szerint piszkos a ház, nincs kaja, anyám pedig lusta, és amúgy sem bírja erre rávenni. Sosem bírta, nem is akarta, mindig mindent én csináltam… Nem volt ez mindig ilyen, amikor megismertem Jack-et, még csak kiabált vagy idegesebben beszélt, de pár év múlva anyámmal is megromlott a kapcsolata, a munkájával is bajok voltak, és kellett valaki, akin kitölti a dühét. Én lettem a bokszzsák. Szívem, lelkem legmélyéről utálom, és azt kívánom neki, hogy a pokol legmélyebb bugyraiban rohadjon szét.

-          Végeztél, kincsem? – szólított meg anyám a nappaliból egy üveg whisky társaságában. Nem tudom, hogy bírja meginni azt a szart, az én számat szétmarja.
-          Igen – mormoltam az orrom alatt.
-          Ügyes vagy, szeretlek! – kiáltotta oda. Nem hiszem el, nem hiszem, hogy ez a nő az anyám. Hogy bírja tétlenül és szó nélkül nézni, amit Jack tesz velem? Ha néha sírhatnékom van, akkor az ettől lesz. Nem érdeklem őt, csak egy szolgáló vagyok nekik. Fáj.

Alighogy felértem, csengettek. Előtte hallottam, amint Jack elmegy a kocsival. Anyám nyitott ajtót. Lejjebb mentem, hogy halljam a hangokat.
-          Hello, Kristy! – ahogy meghallottam azt a csodálatos hangot, mosoly jelent meg az arcomon és már indultam is lefelé. A lábaim nem érezték, hogy fáradtak, csak oda akartak érni Hozzá, én pedig egy kicsit elfelejteni anyámat, Jacket, mindent.
-          Robert! – szólítottam meg, ahogy felé siettem, ő pedig rám mosolygott.
-          Azt akartam kérdezni, Kristy, hogy Hope itthon van-e, de már megkaptam a válaszomat. – mosolygott ismét rám. – Elrabolhatom egy kicsit, ugye? – nézet boci szemekkel anyára, aki csak szórakozottan bólintott és visszament a nappali felé.
-          Szia! – köszöntött vidáman, ahogy elé értem.
-          Szia! – Egyből lábujjhegyre álltam, hogy meg tudjam ölelni, amit viszonzott. Nem nézett a még mindig piros és kéznyomos arcomra, hálás voltam neki.
-          Menjünk, kiviszlek egy kicsit a diliházból – nevetett fel erőltetetten, én pedig bólintottam egyet.
A Roberttel töltött idő isteni volt, az mindig isteni. Egy kis kikapcsolás és fellélegzés, lazítás a napok unalmas rutinjai között. Azt mondják, az az igaz barát, aki előtt nincsenek titkaink, akinek mindent elmondhatunk. Nos, én nem mondtam el soha semmit Robertnek, ha ki kéne mondanom hangosan, akkor még valóságosabbnak tűnne, és már nem tehetném meg nem történté. Valahogy Robert anélkül is ismer, és tudja minden érzésem, úgy hogy valaha is említést tettem volna róla. Utalt rá, hogy beszélhetek vele erről is, de nem megy, nincsen hozzá erőm. Azt is hallottam már, hogy a barátok csendes angyalok, akik megtanítanak repülni, ha elfelejtenénk. Ezek szerint engem Robert, minden nap újra repülni tanít, és még nem unta meg. Mindig azt mondja, hogy csodálatra méltó az erőm, de ha tudná, hogy ebben a nagy erőben neki is mekkora szerepe van. Csak tudom, hogy ott van mellettem, ha szükségem van rá, ez megnyugtat. Persze sosem zúdítanám rá a bajaimat, bár azt mondja elviseli, értem el tudja viselni, de nem akarom, hogy ezzel kelljen foglalkoznia, kímélni akarom. Tudom, hogy fáj neki, hogy nem öntöm ki neki a szívem, azt hiszi, nem bízom benne annyira, de nem tudhatja, hogy mennyire rettegek attól, hogy elveszítem őt, mert bár ő nem tudja, de nekem csak ő van a világon. Se anyám, se apám. Talán túl erősen ragaszkodom hozzá, és túl erős érzelmeket táplálok iránta, és lehet, hogy önző vagyok, mert magam mellett akarom tartani őt, de nélküle sehol sem lennék. El sem tudja képzelni, hogy mennyit jelet nekem a barátsága. Bárcsak el tudnám neki mondani, vagy valahogyan megmutatni, de nem tudok erre szavakat és tetteket.

*
-          Anya, nem szeretném megcsinálni – mondta halkan a lány, reménykedve, hogy elvégezheti később is a feladatát.
-          Én sem szeretnék sok mindent megcsinálni, de az élet nem kívánságműsor! – mondta az anya kimérten.
-          De anya, nagyon fáradt vagyok – nézett a kislány könyörgően édesanyja arcába. – Hadd csináljam meg holnap, kérlek!
-          Az lenne a legjobb, ha ma csinálnád meg! – folytatta határozottan az anya. A lány szeméből majdnem könnyek csurogtak. Egésznap az iskolában volt, ott is különösen fárasztó napja volt, és az anyja kitalálta, hogy takarítsa ki a házat. Megcsinálta már ezt máskor is, de most nem volt energiája, ha leült volna, egyből elaludt volna. Tizenkét éves volt, igazságtalannak tartotta a rá rótt terhet. Mindent ő csinált a ház körül, bevásárolni is sokszor járt. Úgy gondolta, egyszer nem baj, ha halasztást kér a takarítással, de az anyja szíve nem esett meg rajta, sziklaszilárdan ragaszkodott ahhoz, hogy a lánya most rögtön csináljon meg mindent.
-          Anya – próbálkozott ismét elhaló hangján a lány, de most más szakította félbe. Az anyjának a barátja is ott lakott már velük, és ő is ott ült a nappaliban. Eddig szótlanul hallgatta az eseményeket, de már nagyon megunta a lány panaszkodását.
-          Hope! – zengte be a hangja a szobát, majd felállt. Hope óriásnak látta a férfit, azt nézte, hogy vajon meddig „áll még fel”. Felnézett rá, és minden porcikáját átjárta a félelem. Nem nagyon szerette a férfit, és a férfi sem őt.
-          Feleselsz anyádnak – állapította meg a tényt Jack. Hope ezt nem gondolta feleselésnek, csak meg szerette volna kérni valamire az anyját, ennyi az egész. Nem volt ideje tiltakozni, mert a férfi folytatta. – Ez nem helyes, nem tudod mi a rend! – Még ki sem mondta, még Hope fel sem eszmélt, de a férfi már előtte állt, és óriási kezével felpofozta. Hope elesett a földre, olyan erős volt az ütés. A kezével próbálta tompítani az esést, de érezte, hogy a válla megrándult, felszisszent fájdalmában.
-          Úgy látom, téged nem neveltek meg, nekem kell ezt bepótolnom – jelent meg egy önkényes mosoly az arcán, majd simán felrántotta a lányt a földről. Most erősen szorította az egyik karját, és úgy pofozta fel, de most a másik oldalról. Hope arca tűzként lángolt, és már nem tudta visszatartani a könnyeit. Úgy érezte, a karja mindjárt eltörik. Kétségbeesetten kereste tekintetével az anyját, de már csak a hátát látta, amint kimegy a nappaliból. Elment. Itt hagyta őt, Jackkel és a vasmarkaival. Hope érezte, hogy az a kevés hite, amit eddig az anyjába vetett, most szertefoszlik. Üveges szemmel bámult az ajtó irányába. Már ezért volt kedve sírni, mert a nő nem védi meg, még csak rá sem néz, csak elmegy. Nem tudta ezt feldolgozni.
-          Feleselsz még anyáddal? – ordított Jack, amivel kirángatta a gondolatimból Hope-ot. A lány nem felelt egyből, ezért ismét egy pofot kapott. Jack nem bírt megállni, folytatta, s közben szidta Hope-ot. Már nem csak az arcát ütötte a lánynak, hanem a teste többi részét is. Elengedte a lány karját, aki összerogyott a földön, mint egy kis rongybaba. A férfi megvetően nézett rá, majd mérgesen eltrappolt és ott hagyta, küzdeni kellett magával, hogy ne rúgjon bele egyet.
A lány ezen az estén tanulta meg, hogy milyen is egy részegember, akit felidegesítenek, és milyen egy rossz anya. Jack egész nap ivott, mert rosszul mentek a dolgai, és a dühét a lányon töltötte ki, aki rosszkor volt rossz helyen. Az anyjára pedig nem bírt többet úgy gondolni, mint egy anyára. A szíve szakadt bele abba, hogy ezt az anya hagyta, miközben ült a konyhában, és hallotta Jack kezének a csattanásit az ő védtelen testén, és hallotta a szájából feltörő sikolyokat, és a sírást. Őt már senki sem védi meg, és senki sem szereti, de ha az apja itt lenne, sosem hagyta volna ezt – gondolta magában Hope.
 Csak feküdt a földön, és sírt, miközben nézte Jack távolodó alakját. Elment és kocsiba ült. Ez volt az első alkalom, mikor Hope valaki halálát kívánta. Remélte, hogy ha részegen beül a kocsiba Jack, soha többé nem bír hozzájuk visszamenni, és bántani őt megint. Mikor sikerült összeszednie magát, felment a szobájába, és megfogadta, hogy ha képes lesz rá, soha többé nem sír Jack miatt. Nem tudta, hogy ahhoz, hogy a fájdalmunkat ne mutassuk ki, nagy erő kell. Olyan erő, aminek ő még nincs a birtokában.
*

8 megjegyzés:

Baree írta...

Sziaaaaaaaaaaaaaa!!!!! ^^ *benyomul az egójával* xD

Meggyüttem!!xD
Na akkor, essünk is neki. :) :P
Szomorú, de szép történetnek indul. :)
Az a Jack pofa, nem igazán szimpi.. Ötletem sincs, hogy miért?! Már fel kellett volna jelenteni. -.-"
És Hope anyja meg,... fúúh,... hát azon néztem a legnagyobbat.
Elég szomorú, hogy van ilyen "anya" is... :( Semmit nem tesz, mikor a saját gyerekével valaki ilyet tesz... -.-" *füstölög* Na a végén itt fogok lázadni. :$
Elhiszem, hogy akkor sokkal szívesebben marad az iskola falain belül, mint, hogy haza menjen. Ráadásul, hogy még bejárónőnek is kezelik... :| Szegény Hope, nagyon sajnálom. :(
Na, de jön Robert. *-* Szőke herceg, fehér lovon. Majdnem, gondolom. :P Igaz barát. Aranyosnak tartom, hogy Hope attól fél, hogy ha megosztana néhány részletet az életéből Roberttel, azzal megnehezítené a fiú életét. Persze, nehéz elmondani ilyen dolgokat egy másik embernek, de ezt a terhet csak könnyebb lenne ketten cipelni, vagy kitudja....
Na abba, hagyom a rizsázást. :$
A lényeg, a lényeg, hogy nagyon tetszett. És kíváncsian várom a folytatást. Ügyes vagy. Puszillak,... *-*

Bri. írta...

Hellóka!

ALig vártam az első részt :) Örülök, hogy a tervezettnél hamarabb felraktad ^-^
Hát ez a Jack egy határozott negatív, szinte láttam a lelki szemeim előtt ahogy olyat csinálok vele amitől vékonyabb lesz a hangja xD :P
Az anyját meg egyenesen szánalmasnak tartom, utálom! Milyen anya az ilyen? Belegondolni, hogy valóban lehetnek ilyenek...szörnyű :( Ráadásul egy olyan lánnyal, mint Hope...Nem csoda, hogy az igazi apja elhagyta. =/ Igazság szerint az igazi apját jó embernek képzelem [de lehet, hogy tévedek] de akkor miért nem vitte magával a lányát? Ez nagyon szomorú :(
Robert egy bazi nagy pozitív ! :D Nah meg a könyvtáros nő is :) Nem csodálom, hogy inkább iskolában van =/ ha velem ilyen lenne haza se mennék akár mi van :S Szörnyű lehet ekkorát csalódni a saját anyádban
=( Remélem hamarosan jobbra fordul szegény lány élete és alig várom a következő részt. :) Nagyon kíváncsivá tettél ^-^

Darolyn írta...

Szia! Szomorúan kezdődik, remélem később jobb lesz Hope sora. Milyen bátor, türelmes!?! Mert szerintem hatalmas erő kell elviselni azt a rosszat, amit a "szüleitől" kap. Robert csak megkönnyíti a napjait, felszabadítani nem tudja, amíg Hope nem lép. Remélem, többet is megtudunk a kapcsolatukról, kíváncsi vagyok, milyenek együtt:)

linsther írta...

Sziasztok ^^

Örülök, hogy itt maradtatok és nem futottak el az első fejezet láttán o_O xD ♥

Lázadj csak Bareekám, lázadj! Lázadok én veled :) xD
Jujj, de kis kegyetlen vagy Bri...xD
Az apa... Na azért itt is lesznek még újabb részletek. Ha ilyen anyád lenne, elhinnéd amit mond? :/
Csípitek Robertet, ez jó :) Én is csípem xD (hú de milyen jó szereplőt alkottam o_O :$ xD)

Na köszönöm a kommenteket ♥
puszi, linsther

Névtelen írta...

Szia!
Érdekes történet, várom a folytatást.
Puszi: Crystal

linsther írta...

asssszta o_O Crystal lányom, te is megérkeztél? :D De régen hallottam már híred blogjaimban :)Hát örülök, hogy tetszik, remélem örömöd leled benne a későbbiekben is :)

Névtelen írta...

Szia! Nagyon jó a történeted kisit hasonló az életemhez...de gondolom valamennyire a tiedhez is hisz az írásainkban benne van az életünk is ... köszöni: AngEvi

linsther írta...

Szia, AngEvi :D

Köszönöm, örülök, hogy a történet elnyerte a tetszésedet, és hogy belevetetted magadat az elolvasásba (úgy gondolom nem régen találhattad meg), mert én először visszakozom, mikor már egy történet ennyi fejezte fent van (persze nem mindenki olyan lusta, mint én). Igazság szerint az életemhez nem nagyon hasonlít, van olyan történetem, ami jobban. Pár érzésem és vágyam van benne, teljesen más környezetben. Miután megírtam az egyik részét a történetnek (nem tudom hol tartasz, nem spoilerezek, bár nem is biztos, hogy olvasod a válaszomat) azért folytattam, mert meg akartam oldani Hope problémáit, szerettem volna boldoggá tenni és megadni neki ehhez mindent.